I believe the useful option to mark files does not work correctly. At least not the way I would expect it:
Marking a file by using the space key works as expected. But when choosing the option to display all files with marks in thumbnail view no thumbnails get displayed only filenames and the filesize get reported as 0 Bytes. I would expect this to work as a filter.
Speaking about filters, I think displaying all marked files should be added to the filter options as well as reverse option (display unmarked files only)
0.51: Marked files
Moderators: helmut, XnTriq, xnview
Re: 0.51: Marked files
Showing all tagged files (menu "View > Tag > Show tagged files" works like a charm here.
But: I've moved some tagged files using Windows Explorer and for those files XnView MP displays empty thumbnails and date 01.01.1601 when using "Show tagged files". Might moving or deletion of files be the problem you observe and experience?
But: I've moved some tagged files using Windows Explorer and for those files XnView MP displays empty thumbnails and date 01.01.1601 when using "Show tagged files". Might moving or deletion of files be the problem you observe and experience?
-
Re: 0.51: Marked files
Hello, (French sorry)

Ma solution (provisoire) Marquer une fois tous les fichiers et les démarqués. C'est le seul moyen pour être certains qu'ils soient tous pris en compte !
Autre soucis majeur
Un fichier considéré comme marqué (compteur) perd sa coche en quittant le dossier. Si je reviens dans le dossier, comment je peux faire pour savoir quelles sont les fichiers Marqués pour retravailler une sélection
L'option "Ouvrir le dossier contenant" devient problématique s'il y a plusieurs fichiers dans le même dossier et encore plus, si se dossier est conséquent 
@+
Désolé, il suffit de créer un ou des nouveaux dossiers et de visualiser le compteur (Onglet Catégories/Autres/Marque) pendant le marquage pour se rendre à l'évidence qu'il y à un problèmehelmut wrote:Showing all tagged files (menu "View > Tag > Show tagged files" works like a charm here.

Ma solution (provisoire) Marquer une fois tous les fichiers et les démarqués. C'est le seul moyen pour être certains qu'ils soient tous pris en compte !
Autre soucis majeur

@+